Hej!

Hej! Jag jobbar på ett kryssningsfartyg och fotograferar platser som jag besöker. Du som tittar in, lämna gärna en kommentar eller en hälsning av något slag:)

Hi! I'm working onboard a Cruising Ship and I use to pothograph places that I visit. It would be nice if you, who visit my blog, would leave me a greeting of some kind:)

fredag 2 september 2011

Pargas Efter åskvädret / After the thunderstorm


Kalkstranden, kväll i September, Pargas
September evening, Pargas

Hotell Kalkstrand,

Finncementti / Cementfabriken / Cement factory


Finncementti
Pargas' Akropolis :)
Akropolis in Pargas?

Hotell Kalkstrand i bakgrunden / Hotel Kalkstrand in the background

2 kommentarer:

  1. Vilka fina foton Ilse! Häftiga moln, och väldigt fina reflektioner på vattenytan.

    SvaraRadera
  2. Tack Terhi! :)
    Jag skall försöka bli mer aktiv här igen, men annars brukar jag ladda upp mina bilder på www.travbuddy.com numera. Där har jag användarnamnet "ilserita" ifall du vill titta.
    Kul att höra av dig här! :)

    http://www.travbuddy.com/ilserita

    SvaraRadera