Hej!

Hej! Jag jobbar på ett kryssningsfartyg och fotograferar platser som jag besöker. Du som tittar in, lämna gärna en kommentar eller en hälsning av något slag:)

Hi! I'm working onboard a Cruising Ship and I use to pothograph places that I visit. It would be nice if you, who visit my blog, would leave me a greeting of some kind:)

lördag 16 juni 2012

Helsinki Samba Carnival 16.6.2012















More than 1,000 performers, including five samba schools, drew big crowds to the annual Helsinki Samba Carnaval in June 2011.


2 kommentarer:

  1. Bra bilder, men jag hittar inte mig.
    Det var min första gång i karnevalen.
    Det var så roligt att vara med!
    Jag vänttar redan nästa års karneval.

    SvaraRadera
  2. Tack! :)
    Ni såg ut att ha jätteroligt! Man blev glad bara av att titta på!
    Jag tog massor av bilder, så det är möjligt att du finns på någon annan av dem. Om du vill så kan du maila mig, så kan jag titta ifall du finns på någon av de bilder jag inte lade upp här. Min mailadress är ilserita@gmail.com

    SvaraRadera