Hej!

Hej! Jag jobbar på ett kryssningsfartyg och fotograferar platser som jag besöker. Du som tittar in, lämna gärna en kommentar eller en hälsning av något slag:)

Hi! I'm working onboard a Cruising Ship and I use to pothograph places that I visit. It would be nice if you, who visit my blog, would leave me a greeting of some kind:)

torsdag 18 augusti 2011

Besök i Vasa, juli 2011

Visiting my friend, Lisen, in Vasa in July 2011.

I juli åkte jag till Vasa för att träffa min väninna Lisen, som bor där. Det blev en mycket lyckad weekend och massor av nya bilder. Vi brukade äta frukost i solskenet på terrassen, allt medan hennes fyra små nakenhundar ville ha en hel del uppmärksamhet:)



Ellen vilar sig på terrassen
Ellen, Chinese crested
 
 Fanny och Agnes
 

Replot bro, The Replot bridge
 




foto: Lisen
Lisen och jag. Bästa vänner och arbetskompisar i 17 år!
Lisen and I. We have been friends and colleagues in 17 years!
 

Utsiktstornet Saltkaret / The Outlook tower Saltkaret
  
   


3 kommentarer:

  1. Jätte snygg bild på Replot bron och en riktigt lyckad vinkel av Saltkaret.

    SvaraRadera
  2. Söta hundar. Jag kommer ihåg när dom ville äta min pizza! :D

    SvaraRadera