Hej!

Hej! Jag jobbar på ett kryssningsfartyg och fotograferar platser som jag besöker. Du som tittar in, lämna gärna en kommentar eller en hälsning av något slag:)

Hi! I'm working onboard a Cruising Ship and I use to pothograph places that I visit. It would be nice if you, who visit my blog, would leave me a greeting of some kind:)

måndag 22 augusti 2011

Stockholm

Idag var jag i Stockholm. Där var det grått och trist väder. Gick till Barnängsbryggan och åkte över med en båt till Hammarby Sjöstad. Där finns en Adidas Outlet butik på Lumavägen som jag tycker är jättebra. Idag köpte jag ganska många fina och förmånliga träningskläder där.


Grått och trist väder i Stockholm


Barnängsbryggan
 

Åkte med båten Lisen till Hammarby Sjöstad
 
 http://www.reco.se/adidas-sverige-ab-foc

2 kommentarer: